­čô▒ 0754 365 230

10 sfaturi SEO pentru a ├«mbun─ât─â╚Ťii un site web

Top 10 sfaturi pentru a-╚Ťi ├«mbun─ât─â╚Ťi site-ul t─âu
Cuprins

Site-ul t─âu este cartea ta de vizit─â din mediul online, un instrument esen╚Ťial ├«n arsenalul t─âu de marketing.

Prin urmare, este important s─â te asiguri c─â website-ul este optimizat pentru motoarele de c─âutare ╚Öi este preg─âtit s─â se diferen╚Ťieze ├«n clasamentul SERPs (paginile de c─âutare ale motoarelor de c─âutare).

Este timpul s─â investe╚Öti ├«n optimizarea ╚Öi actualizarea con╚Ťinutului site-ului pentru a r─âm├óne relevant ╚Öi competitiv ├«n aceste vremuri c├ónd prezen╚Ťa din mediul digital este mai important─â ca niciodat─â.┬á

Numele meu este Andrei, sunt specialist SEO ├«n cadrul Agen╚Ťiei WebArhitec╚Ťi, iar ├«n cele ce urmeaz─â ├«╚Ťi voi oferi 10 sfaturi care te vor ajuta s─â ├«mbun─ât─â╚Ťe╚Öti site-ul din punct de vedere SEO.

Optimizarea site-ului pentru motoarele de c─âutare (SEO) ├«mbun─ât─â╚Ťe╚Öte vizibilitatea, atrage trafic organic ╚Öi cre╚Öte poten╚Ťialul de conversie al vizitatorilor ├«n clien╚Ťi.┬á

 

Sfaturi SEO pentru site

 

1. Primul sfat SEO – Verific─â ╚Öi analizeaz─â site-ul web

Exist─â o mul╚Ťime de tool-uri online care ├«╚Ťi vor oferi gratuit un audit de baz─â al website-ului.

Avantajele unui audit efectuat de o ter╚Ť─â parte este c─â vei ob╚Ťine o analiz─â obiectiv─â a site-ului, nu una subiectiv─â din partea dezvoltatorilor t─âi web.

Site-uri precum Moz.com sau Ubsersuggest ├«╚Ťi vor oferi o perioad─â de ├«ncercare gratuit─â de 30 de zile a aplica╚Ťiilor lor, astfel ├«nc├ót s─â te po╚Ťi ├«nregistra ╚Öi s─â ob╚Ťii cel pu╚Ťin un audit complet f─âr─â a fi nevoit s─â cheltuie╚Öti niciun ban.

De asemenea, noi oferim o analiză SEO complet gratuită pentru orice site în WordPress.

Din nou, procedura este o verificare unică, mai degrabă decât o verificare lunară sau săptămânală (cum este recomandat), dar te ajută pentru început, și este GRATUITĂ!

Probabil te ├«ntrebi de ce este important s─â pui ├«n practic─â toate sfaturile din acest articol. Te invit s─â cite╚Öti: Ce este SEO? Cum func╚Ťioneaz─â ╚Öi cum te poate ajuta

 

Care este scopul unui audit?

├Än mod obi╚Önuit, site-ul t─âu va primi un punctaj cuprins ├«ntre 0-100 pe baza unei game largi de teste, plus o list─â detaliat─â din punct de vedere al arhitecturii, SEO ╚Öi alte aspecte importante care ╚Ťin de experien╚Ťa utilizatorilor, satisfacerea inten╚Ťiei de c─âutare pentru cuvintele cheie pe care te clasezi sau analiza concuren╚Ťei.┬á

Vei putea afla care sunt punctele slabe, problemele de pe site și cum acestea pot fi remediate. 

Aplica╚Ťiile mai avansate sunt, de asemenea, capabile s─â ├«╚Ťi arate exact unde este problema, cum poate fi rezolvat─â ╚Öi nu doar s─â ├«╚Ťi spun─â ce este ├«n neregul─â.

Odat─â ce ai efectuat auditul, tu sau dezvoltatorii WordPress de la Web Arhitecti vor avea o list─â de verificare a lucrurilor de ├«mbun─ât─â╚Ťit de pe site, care va avea un impact direct asupra clasamentului t─âu pe cuvinte cheie.

Acest scurt videoclip prezint─â alte c├óteva aspecte care ╚Ťin de rezolvarea problemelor de ordin SEO Tehnic (care sunt depistate ├«n urma unui Audit, respectiv a unei Analize SEO).┬á

2. Analizeaz─â clasamentul cuvintelor cheie

╚śtii unde se claseaz─â site-ul t─âu ╚Öi pentru ce termeni de c─âutare?

├Än╚Ťelegerea termenilor de c─âutare pentru care se claseaz─â site-ul t─âu web, ╚Öi mai important, unde se claseaz─â acesta, este esen╚Ťial─â dac─â vrei s─â c├ó╚Ötigi noi acces─âri de pe Google.

Instrumente precum Ahrefs ╚Öi SEMRush, Ubersuggest vor efectua verific─âri limitate pentru tine gratuit sau ca parte a unui proces gratuit.┬á Merit─â s─â le verifici ╚Öi s─â-╚Ťi treci site-ul prin instrumentele lor.

O alt─â metod─â este s─â accesezi Google Search Console, iar ├«n cazul ├«n care nu ╚Ťi-ai asociat site-ul cu acest instrument Google, fa-o c├ót mai repede cu putin╚Ť─â. ├Än tool ve-i putea identifica performan╚Ťa cuvintelor cheie, plus multe alte detalii interesante cu privire la click-urile care provin din Google.┬á

 

Tool-uri gratis pentru website

 

De ce s─â te deranjezi s─â analizezi cuvintele cheie?

Analiz├ónd cuvintele cheie, vei afla care sunt termenii pentru care te pozi╚Ťionezi bine, care sunt cei care necesit─â mai mult─â aten╚Ťie ╚Öi, uneori mai important, care sunt termenii pentru care nu te pozi╚Ťionezi deloc.

Pentru cuvintele cheie care au nevoie de mai mult─â munc─â (termenii care se claseaz─â bine) , s-ar putea s─â trebuiasc─â s─â te ui╚Ťi la leg─âturile tale interne (din interiorul site-ului) ╚Öi la structura site-ului, iar pentru cuvintele cheie pe care nu te clasezi, va trebui s─â creezi con╚Ťinut nou.┬á

├Än orice caz, vei avea din nou o list─â de lucruri de f─âcut pentru site-ul t─âu web pe care po╚Ťi s─â o rezolvi singur sau s─â aplici pentru servicii SEO care s─â te ajute.┬á

Serviciul nostru este conceput pentru persoanele care doresc s─â ├«nceap─â sau s─â ├«mbun─ât─â╚Ťeasc─â SEO existent.

 

3. Verific─â-╚Ťi con╚Ťinutul

Dac─â ai timp liber (pu╚Ťin probabil, dar s-ar putea), analizarea con╚Ťinutului site-ului t─âu poate fi, de asemenea, un exerci╚Ťiu foarte util pentru a ├«ncerca s─â ├«mbun─ât─â╚Ťe╚Öti clasamentul paginilor interne ale site-ului. (cand discut─âm de clasament, vorbim despre c├ót de sus te pozi╚Ťionezi pe motoarele de c─âutare).┬á

Dac─â ╚Ťi-ai analizat cuvintele-cheie, vei avea o list─â de URL-uri de pe site care ar putea fi ├«mbun─ât─â╚Ťit─â.

Exist─â o ╚Öans─â foarte mare ca unele dintre paginile tale s─â fie slabe din punct de vedere al calit─â╚Ťii con╚Ťinutului, astfel ├«nc├ót ad─âugarea mai multor texte, a unor imagini etichetate corect ╚Öi a altor elemente poate ├«mbun─ât─â╚Ťi clasamentul paginilor tale. ╚Üine cont ╚Öi aliniaz─â-╚Ťi con╚Ťinutul dup─â de politica Google E-E-A-T (Experience, Expertise, Authoritativeness ╚Öi Trustworthiness),┬á

Exist─â mai multe lucruri pe care le po╚Ťi face la orice pagin─â sau con╚Ťinut postat pe site-ul t─âu pentru a-l face mai prietenos cu algoritmii Google.

  1. Asigur─â-te c─â ai imagini ├«n con╚Ťinut cu etichete ALT corecte.
  2. Adaug─â un videoclip pe pagin─â – nu trebuie s─â fie ceva sofisticat – poate fi un simplu videoclip de 45 de secunde care s─â rezume con╚Ťinutul paginii ╚Öi s─â se adreseze persoanelor c─ârora le place s─â priveasc─â mai degrab─â dec├ót s─â citeasc─â.
  3. Adaug─â paginile de socializare – ├«ncorporeaz─â testimoniale care sus╚Ťin oferta ta sau recenzii de 5 stele de pe Google Bussines.
  4. Adaug─â o hart─â (Embed), dac─â este relevant─â pentru con╚Ťinutul t─âu (de exemplu, loca╚Ťia ta, dac─â pagina este geolocalizat─â).
  5. Creeaz─â ╚Öi integreaz─â un formular de contact specific con╚Ťinutului – mai degrab─â dec├ót un formular generalist universal, adaug─â ni╚Öte c├ómpuri suplimentare care s─â solicite utilizatorului s─â completeze c├ómpuri care au leg─âtur─â cu pagina respectiv─â.

 

Care este beneficiul analiz─ârii con╚Ťinutului de pe site?

Google ador─â con╚Ťinutul proasp─ât ╚Öi actualizat.

Dac─â petreci timp pe site-ul t─âu pentru a-╚Ťi ├«mbun─ât─â╚Ťi ╚Öi rafina con╚Ťinutul, Google ╚Öi utilizatorii vor observa.

Acest lucru este valabil mai ales dac─â con╚Ťinutul t─âu este ├«nvechit ╚Öi informa╚Ťiile nu mai sunt relevante de mult timp, trebuie s─â fie actualizate c├ót mai repede cu putin╚Ť─â.

Un alt sfat este s─â elimini orice dat─â „postat la” ╚Öi s─â o schimbi cu „ultima actualizare” – acest lucru va permite motoarelor de c─âutare s─â ╚Ötie c─â ai grij─â de site-ul t─âu ╚Öi c─â ├«l men╚Ťii la zi.

 

4. Identific─â golurile din con╚Ťinutul site-ului

Vor exista cuvinte cheie pentru care nu te pozi╚Ťionezi, dup─â cum am discutat mai devreme.

O analiz─â a cuvintelor cheie de pe propriul site ├«╚Ťi va ar─âta pentru ce te clasezi ╚Öi unde, dar o analiz─â a cuvintelor cheie de pe site-ul unui concurent te-ar putea ajuta s─â g─âse╚Öti cuvinte cheie pentru care ar trebui s─â te clasezi.

Analizeaz─â ceea ce fac concuren╚Ťii t─âi, uit─â-te pe paginile lor,┬á f─â o c─âutare pe Google ╚Öi identific─â ce con╚Ťinut, pagin─â sau serviciul se claseaz─â bine.

Uit─â-te la paginile lor care se claseaz─â pentru aceste cuvinte cheie ╚Öi scrie un con╚Ťinut nou pentru site-ul t─âu, care s─â fie mai bun!┬á

Exemplu: Concuren╚Ťa are o list─â cu „primele zece motive pentru X”? Dac─â da, scrie pe site-ul t─âu o postare pentru „primele dou─âzeci de motive pentru X” (Backlinko nume╚Öte acest lucru Skyscraper posting, ╚Öi func╚Ťioneaz─â).

Pentru un con╚Ťinut mai general, f─â o list─â de cuvinte cheie pentru care nu te pozi╚Ťionezi ╚Öi f─â un „brainstorming” de titluri pentru noi post─âri sau pagini. Dac─â te g├ónde╚Öti s─â faci o list─â de articole pentru Blog, fa-o ├«n a╚Öa fel ├«nc├ót articolele s─â poat─â fi legate (backlink-uri interne) . ├Än acest fel vei cre╚Öte autoritatea ╚Öi te vei clasa mai sus ├«n SERPs pentru termenii respectivi de c─âutare.┬á

Consider c─â este o idee bun─â s─â creezi aceste post─âri ca draft-uri (ciorne) ├«n WordPress doar cu ideea ini╚Ťial─â de titlu acolo – ├«n acest fel vei avea o list─â de con╚Ťinut nou de creat chiar ├«n cadrul site-ului t─âu (╚Öi un memento de fiecare dat─â c├ónd te conectezi).

 

Care sunt beneficiile con╚Ťinutului calitativ?

├Än primul r├ónd, vei produce con╚Ťinut pe care ╚Ötii c─â oamenii ├«l caut─â (satisfaci inten╚Ťia de c─âutare).

├Än al doilea r├ónd, te vei confrunta cu concuren╚Ťii t─âi ├«n clasament ╚Öi, cu un con╚Ťinut bun, ar trebui s─â po╚Ťi s─â ├«i dep─â╚Öe╚Öti ├«n clasament.

Verifică volumul de căutare (cât de des este căutat cuvântul cheie) și competitivitatea sau dificultatea (cât de greu este să te clasezi pentru cuvântul cheie).

În mod ideal, pentru început, vrei un volum mare și o competitivitate scăzută. 

Sfat: Alege cuvinte cheie long-tail (formate din minim 3 termeni), deși au un volum de căutare scăzut, au dificultate mult mai mică. 

 

Re╚Ťine inten╚Ťia de c─âutare

Pune╚Ťi ├«ntrebarea: ce caut─â utilizatorul prin acest ╚Öir de cuvinte cheie.

Dac─â este mult prea generic, s-ar putea s─â nu merite s─â fie urm─ârit ( de exemplu canapea, stilou sau tricou).

Iat─â un exemplu de dou─â „cuvinte cheie” care sunt foarte importante pentru noi:

  • Realizare site-uri web – inten╚Ťia de c─âutare ├«n acest caz este mai probabil s─â fie efectuat─â de alte agen╚Ťii web sau freelanceri care cerceteaz─â realizarea de site-uri web.
  • Agentie Web Design – aici este mai probabil ca inten╚Ťia s─â fie a unei persoane care caut─â pe cineva care s─â ├«i proiecteze un site web.

Dorim s─â ne clas─âm pentru ambele, dar varianta a doua este mai important─â, deoarece inten╚Ťia utilizatorului este mai valoroas─â pentru noi ├«n ceea ce prive╚Öte traficul c─âtre site.

 

5. Investește timp în organizarea legăturilor tale interne

Toată lumea vorbește despre backlink-uri, dar legăturile interne de pe site-ul tău sunt, de asemenea, foarte importante.

Modul ├«n care paginile din interiorul website-ului se leag─â ├«ntre ele poate ajuta motorul de c─âutare s─â ├«n╚Ťeleag─â site-ul t─âu ╚Öi ceea ce consideri a fi pagini importante.

G├ónde╚Öte-te la acest lucru dup─â modelul „toate drumurile duc la Roma”.

Ai post─âri pe blog, iar aceste post─âri ar trebui s─â aib─â leg─âturi c─âtre paginile de servicii, respectiv produse ╚Öi totodat─â c─âtre alte articole asem─ân─âtoare. La r├óndul lor, paginile de produse sau servicii trebuie s─â fac─â trecerea natural de la una la alta sau c─âtre „homepage”.

Google va decide dac─â postarea, pagina de servicii sau produsele ╚Öi pagina de pornire este cea care ar trebui s─â se claseze pentru cuv├óntul cheie, iar leg─âturile interne pot ajuta la ├«mbun─ât─â╚Ťirea pozi╚Ťiei pe care se claseaz─â tot con╚Ťinutul t─âu.

├Ä╚Ťi recomand─âm un plugin WordPress foarte util pentru a g─âsi oportunit─â╚Ťi de leg─âturi interne ├«n cadrul site-ul t─âu.

Dac─â ai un site voluminos, cu mult con╚Ťinut, poate fi imposibil s─â ╚Ötii unde s─â g─âse╚Öti leg─âturi interne care s─â fac─â leg─âtura cu o pagin─â nou creat─â, fie ea de produs sau articol de blog.

Acest plugin scaneaz─â ├«ntregul website pentru a g─âsi un poten╚Ťial text de ancorare pe care ├«l po╚Ťi folosi pentru a crea o leg─âtur─â c─âtre pagina pe care te afli ├«n prezent.

 

Care sunt beneficiile organizarii leg─âturilor interne?

Un site organizat este un site mai u╚Öor de ├«n╚Ťeles, respectiv de navigat.

Investirea de timp ├«n organizarea leg─âturilor interne ╚Öi ad─âugarea lor acolo unde lipsesc trimite un mesaj pozitiv motoarelor de c─âutare ╚Öi ajut─â la experien╚Ťa utilizatorului.

Acestea vor vedea ce ├«ncerci s─â faci cu con╚Ťinutul t─âu, vor aprecia eforturile tale de a organiza leg─âturile ╚Öi (ar trebui) s─â ├«╚Ťi ├«mbun─ât─â╚Ťeasc─â pu╚Ťin clasamentul ├«n SERPs.

 

6. Optimizeaz─â-╚Ťi imaginile

Un lucru simplu, dar foarte important.

Dac─â ai imagini prea mari ├«n post─ârile ╚Öi paginile tale, ├«╚Ťi va afecta clasamentul.

WordPress facilitează foarte mult încorporarea imaginilor în postările și paginile tale, dar dacă nu le optimizezi corect pentru web, timpii de încărcare vor avea de suferit, iar vizitatorii vor pleca de pe paginile tale dacă trebuie să aștepte prea mult timp pentru ca lucrurile să se încarce.

Nu avem cu to╚Ťii Photoshop, dar exist─â o mul╚Ťime de plugin-uri ╚Öi servicii gratuite, freemium ╚Öi premium pe care le po╚Ťi folosi pentru comprimare.

C├óteva aplica╚Ťii pe care s─â le ├«ncerci sunt:

De asemenea, un plugin foarte util este „Enable Media Replace„, care ├«╚Ťi permite s─â modifici un fi╚Öier-imagine din biblioteca media, ├«n loc s─â ├«ncerci s─â ├«l g─âse╚Öti ├«n con╚Ťinutul t─âu.

Acest lucru ├«nseamn─â c─â po╚Ťi pur ╚Öi simplu s─â schimbi fi╚Öierul o singur─â dat─â ╚Öi acesta va fi actualizat pe ├«ntregul t─âu site.

La WebArhitecti, avem licen╚Ťe de dezvoltator pentru multe plugin-uri premium pe care le putem instala pe site-ul t─âu. Acceseaz─â serviciul mentenanta website ╚Öi de restul ne vom ocupa noi.┬á

Planul nostru de mentenan╚Ť─â cost─â mult mai pu╚Ťin pe an dec├ót dac─â ai cump─âra aceste licen╚Ťe singur, ceea ce ├«l face incredibil de avantajos.

 

De ce s─â optimizezi imaginile?

Nim─ânui nu-i place un site lent, mai ales motoarelor de c─âutare.

Dac─â ob╚Ťii rezultate foarte slabe ├«n Page Speed Insights de la Google, aceste scoruri ├«╚Ťi spun c─â Google (╚Öi navigatorii) nu sunt impresiona╚Ťi de site.

O perioad─â de timp dedicat─â optimiz─ârii imaginilor va fi benefic─â pentru site-ul t─âu la modul general – de la pozi╚Ťionarea ├«n clasament p├ón─â la experien╚Ťa utilizatorului.

 

Performanta site

 

7. Creaz─â citate (Local SEO)

Aceasta este o opera╚Ťiune care necesit─â timp ╚Öi poate c─â ar fi mai bine s─â pl─âte╚Öti un specialist pentru a face acest lucru.

De-a lungul timpului, site-ul t─âu (╚Öi afacerea ta) va fi listat─â ├«n o mul╚Ťime de directoare online diferite.

Un lucru pe care motoarele de c─âutare ├«l caut─â este consisten╚Ťa acestor list─âri.

Dac─â ai list─âri cu nume, adres─â ╚Öi num─âr de telefon diferite (profilul t─âu NAP), acest lucru te poate ajuta ├«n multe privin╚Ťe.┬á

 

De ce s─â te deranjezi?

Un profil NAP coerent arată motoarelor de căutare că ești o afacere de încredere.

Arat─â c─â e╚Öti legat ├«n mod constant de mai multe surse de renume ╚Öi ├«mbun─ât─â╚Ťe╚Öte autoritatea ╚Öi ├«ncrederea domeniului t─âu – ambii factori pot stimula eforturile ╚Öi clasamentele SEO.

Ca să nu zic cât de importante sunt pentru clasarea profilului de Google Bussines. 

 

8. Leg─âturile externe sau Backlink-urile

Backlink-urile sunt ├«nc─â unul dintre cei mai importan╚Ťi factori de clasificare pentru un website.

De asemenea, acestea reprezintă un întreg articol de blog în sine, așa că vom acoperi aici doar elementele de bază.

Leg─âturile externe (backlink-uri ) proaste sau spammate c─âtre site-ul t─âu vor d─âuna capacit─â╚Ťii de clasare ╚Öi este crucial s─â elimini orice link-uri toxice.

Nu te l─âsa tentat s─â te gr─âbe╚Öti ╚Öi s─â pl─âte╚Öti o firm─â SEO blackhat pentru a ob╚Ťine rapid o mul╚Ťime de backlink-uri – acest lucru creeaz─â un profil de backlink nefiresc pe care Google ├«l va detecta ╚Öi ori nu le va lua ├«n considerare, ori te va penaliza pentru acest lucru.

├Än schimb, folose╚Öte ceva de genul SEMRush sau Ahrefs┬á pentru a-╚Ťi verifica backlink-urile ╚Öi dezaprob─â orice backlink-uri proaste folosind instrumentele Google.

De re╚Ťinut – acest lucru nu este ceva ce trebuie „ghicit” – ob╚Ťinerea sau eliminarea backlink-urilor trebuie f─âcut─â ├«n mod corespunz─âtor, ├«n caz contrar ar putea deteriora clasarea pe paginile motoarelor de c─âutare.┬á

Dacă dorești ca acest lucru să fie făcut în mod corespunzător, ia legătura cu noi.

 

De ce s─â verifici backlink-urile?

Nu dore╚Öti ca site-urile de tip spam sau cele toxice s─â aib─â leg─âturi cu tine, deoarece acest lucru ├«╚Ťi va d─âuna pe termen lung. Algoritmii motoarelor de c─âutare sunt foarte complec╚Öi.

Vrei ca site-urile de calitate s─â aib─â leg─âturi cu tine printr-o multitudine de texte de ancorare introduse natural (deoarece acestea ofer─â un „vot” de ├«ncredere pentru site-ul t─âu).

├Ä╚Ťi recomand─âm s─â verifici backlink-urile ╚Öi, dac─â vezi ceva dubios, s─â ne contactezi pentru a le rezolva ├«n mod corespunz─âtor.

 

9. Verifică viteza e încărcare a site-ului

Dacă site-ul tău se încarcă încet, vizitatorii tăi vor abandona paginile ( ideal ar fi maxim 2.5 -3 secunde)

Dac─â ace╚Ötia se ├«ntorc rapid pe pagina cu rezultatele c─âut─ârii, Google va observa acest lucru ╚Öi, ├«ncet, dar sigur, va ├«ncepe s─â ├«╚Ťi mute site-ul mai jos ├«n clasament.

Acest lucru ├«nseamn─â c─â vei primi mai pu╚Ťin trafic organic, pur ╚Öi simplu din cauza unui site lent.

Exist─â mul╚Ťi factori care pot afecta rapiditatea site-ului t─âu, printre care se num─âr─â:

  • Arhitectura site-ului
  • Tema pe care o folose╚Öte site-ul t─âu ├«n WordPress
  • Num─ârul de plugin-uri pe care le-ai instalat
  • Imaginile┬á
  • DNS-ul
  • Hosting-ul

Exist─â ╚Öanse s─â nu-╚Ťi fi construit singur site-ul, a╚Öa c─â este posibil s─â nu ╚Ötii c├ót de multe dintre cele men╚Ťionate mai sus provoac─â probleme de ├«nc─ârcare.

Acest tip de optimizare ╚Ťine mai degrab─â de partea tehnic─â ╚Öi de mentena╚Ť─â, dar te putem ajuta s─â verifici totul ╚Öi s─â ├«╚Ťi ├«mbun─ât─â╚Ťe╚Öti viteza de ├«nc─ârcare.

 
 

Cât de important este să verfici viteza de încărcare?

├Än principiu, pentru c─â este unul dintre cele mai simple lucruri de depanat care ar putea avea cel mai mare impact asupra performan╚Ťei site-ului t─âu.

O g─âzduire ieftin─â, un cod prost, prea multe plugin-uri ╚Öi imagini de mari dimensiuni se pot remedia u╚Öor ╚Öi pot ├«mbun─ât─â╚Ťi masiv modul ├«n care site-ul t─âu se claseaz─â ├«n motoarele de c─âutare.

Aceste lucruri nu durează o veșnicie pentru a fi rezolvate și nu te vor costa o avere, dar vor avea un impact pozitiv.

Cel mai bun lucru este c─â datele sunt m─âsurabile – ├«╚Ťi putem ar─âta rezultatele ├«nainte ╚Öi dup─â, astfel ├«nc├ót s─â ╚Ötii c─â nu ai aruncat banii pe fereastr─â.

 

10. Cel mai important sfat SEO – Scrie con╚Ťinut

Ți-am lăsat cel mai bun sfat pentru final.

Scrierea con╚Ťinutului sau rescrierea informa╚Ťiei este cel mai bun lucru pe care ├«l po╚Ťi face pentru un site din punct de vedere SEO.

Punctele 1-9 de mai sus sunt toate importante, dar f─âr─â con╚Ťinut nou ad─âugat ├«n mod regulat pe site, motoarele de c─âutare vor presupune c─â acesta este un site mort.

Dac─â dore╚Öti s─â ie╚Öi ├«n eviden╚Ť─â ├«n rezultatele de pe Google, Bing sau pe ce motoare e╚Öti indexat, trebuie s─â adaugi con╚Ťinut nou ╚Öi relevant pe site-ul t─âu s─âpt─âm├ónal, sau m─âcar o dat─â pe lun─â (├«n func╚Ťie de ni╚Öa pe care activezi sau de cum abordeaz─â concuren╚Ťa problema).

Pagini și postări noi pe site-ul tău înseamnă că:

  • Indexul Google al site-ului t─âu cre╚Öte – acesta va verifica mai des dac─â actualizezi con╚Ťinutul
  • Po╚Ťi ├«ncepe s─â te pozi╚Ťionezi ├«n SERPs pentru noi cuvinte-cheie ╚Öi termeni de c─âutare cu care nu erai asociat p├ón─â acum
  • Vei avea oportunit─â╚Ťi de ├«mbun─ât─â╚Ťire a structurii linkurilor interne
  • Exist─â mai multe informa╚Ťii noi pe care s─â le distribui pe re╚Ťelele sociale
  • Motoarele de c─âutare vor vedea c─â site-ul t─âu este actualizat – SEO nu este de tip „seta╚Ťi ╚Öi uita╚Ťi”
  • Ai con╚Ťinut nou pentru a atrage backlink-uri externe valoroase (dac─â content-ul postat este ╚Öi el valoros)
  • ╚śi multe altele!

 

De ce con╚Ťinutul nou este benefic pentru website

Publicarea pe re╚Ťelele sociale este trec─âtoare. Po╚Ťi s─â postezi pe Instagram, Facebook sau Twiter c├ót vrei, dar dac─â publici articole bine scrise ╚Öi lungi pe site-ul t─âu, acestea vor da roade ├«n timp (articolele bune sunt ca vinul).

Nu este vorba despre o abordare de tipul „posteaz─â ╚Öi roag─â-te” – orice publici trebuie s─â fie cercetat, planificat ╚Öi optimizat, dar dac─â o faci bine, vei avea un con╚Ťinut de calitate care aduce vizitatori interesa╚Ťi (public ╚Ťint─â).

 

SEO Nu este o solu╚Ťie rapid─â!

Experien╚Ťa noastr─â la Web Arhitecti sugereaz─â c─â este nevoie de un ciclu de 6 p├ón─â la 12 luni pentru noul con╚Ťinut – de la data la care este publicat p├ón─â la momentul ├«n care face o diferen╚Ť─â prin prisma rezultatelor, a╚Öa c─â este mai bine s─â ├«ncepi acum!

Dac─â nu ai timp s─â scrii con╚Ťinut, exist─â multe agen╚Ťii care se ocup─â cu treaba asta – ╚Öi noi te putem ajuta. De altfel pachetul pentru optimizare SEO con╚Ťine printre altele ╚Öi redactarea a 2 articole SEO / lunar.

Principalul lucru pe care trebuie s─â ├«l ai ├«n vedere ├«n leg─âtur─â cu con╚Ťinutul site-ului este c─â o parte din acesta nu este scris pentru tine, ci pentru a fi clasificat pe motoarele de c─âutare ╚Öi trebuie redactat pentru a r─âspunde nevoilor specifice ale unui „c─âut─âtor”.

 

Nu exist─â un moment mai bun pentru a-╚Ťi optimiza SEO site-ul!

Av├ónd ├«n vedere c─â mai mul╚Ťi poten╚Ťiali clien╚Ťi noi caut─â mai mult ca oric├ónd produse sau servicii online, optimizarea site-ului ├«╚Ťi va aduce nenum─ârate beneficii.

Exist─â sute de modalit─â╚Ťi prin care po╚Ťi s─â-╚Ťi ├«mbun─ât─â╚Ťe╚Öti paginile, dar la WebArhitecti, credem c─â cele mai bune pentru ├«nceput sunt cele care sunt m─âsurabile ╚Öi care pot demonstra valoarea real─â.┬á

Suntem 100% transparen╚Ťi ├«n tot ceea ce facem – dac─â ├«╚Ťi optimiz─âm site-ul, ├«╚Ťi vom prezenta un Audit ├«nainte ╚Öi dup─â pentru a dovedi c─â munca pe care am f─âcut-o a adus o ├«mbun─ât─â╚Ťire.

C├ónd facem SEO, ├«╚Ťi vom ar─âta unde te-ai clasat luna trecut─â ╚Öi cum optimizarea a ├«mbun─ât─â╚Ťit clasarea ├«n decurusul lunii curente.

Noi o luăm așa:

  • Proiecte mai mici, care necesit─â investi╚Ťii mai mici ╚Öi care apoi ├«╚Öi dovedesc rezultatele.
  • Cu c├ót ob╚Ťii rezultate mai bune din ceea ce facem noi, cu at├ót te ├«ncuraj─âm s─â investe╚Öti mai mult pentru a ob╚Ťine un ROI ├«mbun─ât─â╚Ťit.

 

Este o situa╚Ťie avantajoas─â at├ót pentru tine, c├ót ╚Öi pentru noi s─â ├«ncepem cu o investi╚Ťie mic─â, vedem rezultatele, dup─â care cre╚Ötem bugetul. Suna bine?

Fără să ne ascundem în spatele unor date complexe din Google Analytics, fără să falsificăm cifrele pentru a lucra în favoarea noastră, ne axăm doar pe rezultate, care vor fi reflectate și măsurate prin: apeluri telefonice, comenzi sau e-mail-uri. 

Dac─â dore╚Öti s─â ├«╚Ťi ├«mbun─ât─â╚Ťe╚Öti site-ul, contacteaz─â-ne ╚Öi Andrei, specialistul SEO te va suna pentru a afla cum te putem ajuta cel mai bine.

Andrei
Salut, m─â numesc Andrei ╚Öi sunt co-fondatorul WebArhitecti. Sunt specializat ├«n SEO ╚Öi ├«mi dedic cariera spre Marketing Digital ╚Öi WebDesign. Pun accent pe experien╚Ťa utilizatorului ├«n tot ceea ce fac. Pasiunea mea pentru designul UX/UI m─â ghideaz─â ├«n dezvoltarea de solu╚Ťii inovatoare care r─âspund nevoilor clien╚Ťilor.